Mijn winkelwagen (0)
  • Gratis verzending! Voor 18:00 besteld, morgen in huis.
  • Max Verstappen

Orderstatus en Track&Trace

Vorige pagina

Orderstatus en Track&Trace


Wanneer kun je jouw bestelling traceren?

Zodra jouw bestelling verzonden is (via PostNL) krijg je direct een verzendbevestiging per mail. In deze verzendbevestiging, die wij tussen 17:00 uur en 21:00 versturen, vind je de Track&Trace-code. Hiermee kun je jouw bestelling volgen op de website van PostNL.

Vind je orderstatus
De orderstatus van jouw bestelling is eenvoudig te vinden:

  • Je hebt een e-mailadres in moeten voeren tijdens de bestelling en zult op dit e-mailadres updates ontvangen over de status van uw order. Indien je geen e-mails ontvangt, kan dit zijn omdat de e-mails als spam worden gemarkeerd en tussen ongewenste e-mails terecht komen.
  • Bezoek de website en log in voor de ordergeschiedenis van jouw bestelling op PlayseatStore, 24 uur per dag. Daar kun je informatie vinden over jouw meeste recente bestellingen (inclusief traceringsinformatie) en bestellingen uit het verleden.
  • Als de informatie over jouw order niet toereikend is en je nog steeds vragen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen. Klik hier voor alle andere contactmogelijkheden.

Wat is het verschil tussen traceringsinformatie en orderstatus?
De orderstatus wordt verschaft door PlayseatStore van het moment dat je bij ons een bestelling plaatst tot het moment van verzending uit ons magazijn. Op het moment dat de bestelling ons magazijn verlaat, is jouw pakket in handen van de koeriersdienst.

Via de Track&Trace-code die je van ons ontvangt, kun je jouw bestelling volgen vanaf het moment dat het ons magazijn verlaat, tot het moment dat het bij je wordt afgeleverd.

Vorige pagina